GOD JUL !

godmorgon & GOD JUL VÄRLDEN:D:D:D
vaknade för ungefär en halvtimma sen, eller, mamma väckte mig mitt i min så vackra dröm=]
HAHAHHAHA aaaaaah så ful dröm asså....ahAHAHHAHAHahaaaaaaah jag typ dör:$
tyvvär kan jag inte skriva om den här, tyvvär tyvvär. då hade jag fått ett mongorykte(a)
jag vill bara att det ska bli kväll så man får öppna alla presenter!!!
sen funderar jag på om jag ska öppna något nu på morron, men vi får se:]

jag bloggar senare, då får ni se vad jag har fått och så!

puss
/ pia

FÖRESTEN!
är det någon trogen vän som vill köpa mina jeansleggings för 50 kr?? dom kostar egentligen 149kr, trorja, sen är det storlek small. jag skulle egentligen köpa x-small men sen fanns det inte, & så var jag så dum & köpte small som sitter wierd på mig, men nu har det kommit x-small så aa:]
någon som är intresserad:$???


Kommentarer
Postat av: Adina

kanskekanske, får se=]

Jag ska på stan imorrn så jag kanske köper då, men om jag behöver small så kan jag höra av mig till dig kanske?=] . Är dom snygga?, och vart finns det att hitta dom :D?<3 kyss

2008-12-28 @ 21:13:10
URL: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0