hold me tight before i fly away in happiness

HAPPYFACE HAPPYFACE:D:D:D
vill ni veta vad jag fick:]:]:]
klart ni vill(a)
jag fick.............................
- sängkit (täcke & kudde som matchar mina gardiner)
- ögonskugga
- fondation
- boddy butter
- presentkort på h&m för 600kr samanlagt
- sockar
- trosor
- en JÄTTESTOR chokladkaka
- en plattång
- en kamera (YES!!!)
- en ny mp3
- en ny webbkamera
- singstar
- 1600kr
- ett par jättevarma tofflor
- britney spears nya skiva circus

fick inte lika många julklappar som jag brukar få eftersom vi snart ska till thailand
MEN JAG ÄR ENDÅ HUR FUCKING GLAD SOM HELST:D:D:D
JAG FICK EN KAMERAAAAA WIHOOOOOOOOOOOOOOOOO
snart kmr pictures:):):):):)


hihi pia goes tomtenisse

Kommentarer
Postat av: melinda

sv, hih tack :D

2008-12-25 @ 18:41:52
URL: http://veertinjr.blogg.se/
Postat av: pia

hihi varsegod:D

2008-12-26 @ 11:17:26
URL: http://ppiiasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0