I would save you eaven if saving you would take me to heaven

det vart att jag for på stan igår fast med päronen.
jag köpte ett par jeansleggings, en svart kofta, klämmor & hårsnoddar, hårfärg (toning) & sockar, & fransk manikyr.
fast mamma betalade allt småtjaffs

sen vart det lite udda kväll kan man säga:$....
började med att jag & linda for till agnes, sen drog vi till mella & så var vi inne hos han ett tag & försökte få tag på massa folkk. sen gick vi ut, typ runt i ursviken & gjorde ingenting. sen for vi till cars & fråga om han ville komma ut & det ville han. & så var han ju såklart & klängde på mig hela tin (inte kul)
sen vart det lite fighter & våldtäckt i snön HEHEHEH, & jag glömde min mobil hos mella:O
måste ta tillbaka den idag.......

dagens smink: mascara & fondation
dagens frisyr: plattat utsläppt
dagens humör: jättegla;$
dagens klädsel: jeans & nån tröja
dagens hygien: duschat
dagens film: ingen
dagens maträtt: usch säg inte mat just nu
dagens låt: the red jumpsuit aparatus- your garden angel
dagens älskling: en jättesnygg kille
dagens längtan: stan !
dagens måste: ta tillbaka min mobil(a)
dagens skratt: HAHAHA igår:]
dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0